Oferta archiwalna

Pracownik Helpdesk IT

Oferta archiwalna

4 000,00 zł

Oferta archiwalna.

Dane kontaktowe niedostępne.

umowa o pracę


pracownik helpdesk Bochnia

  • Bezpośrednie wsparcie użytkowników w obszarze infrastruktury IT (komputery, sieć, oprogramowanie),
  • Instalacja oraz konfiguracja oprogramowania, samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących problemów,
  • Udział w konfiguracji oraz obsłudze środowisk serwerowych,
  • Utrzymywanie standardów bezpieczeństwa IT w firmie,
  • Udział w koordynowaniu działań związanych z obsługą informatyczną i telekomunikacyjną firmy oraz sieci partnerów franczyzowych,
  • Rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych,
  • Raportowanie zgłaszanych problemów i awarii.


Wymagania

Minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w firmie o strukturze rozproszonej,
Wykształcenie wyższe lub ostatnie lata studiów – preferowane kierunki informatyczne lub kierunki techniczne,
Biegła obsługa komputera – MS Office, Internet, i in. oraz sprzętu komputerowego,
Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows,
Znajomość zagadnień sieciowych,
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
Prawo jazdy kat. B,
Bardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność i skrupulatność,
Umiejętność pracy w sytuacjach stresowych.


Oferujemy

pełną wyzwań pracę w młodym zespole,
możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
uczestniczenie w dynamicznym rozwoju firmy,
pakiet świadczeń dodatkowych.


Klauzule informacyjne

Aplikuj

Ważne do: 2020.02.04, wyświetleń: 794

nr ogłoszenia: 1170