Koordynator Bochnia, pracownik biurowy Bochnia, koordynator call center Bochnia
- planowanie i zarządzanie pracą zespołu,
- wsparcie zespołu w realizacji codziennych zadań oraz wyznaczonych celów sprzedażowych,
- indywidualna praca z konsultantami, wdrażanie nowych pracowników,
- motywowanie zespołu oraz stałe dążenie do podnoszenia wyników na poziomie jakościowym i ilościowym,
- tworzenie własnych rozwiązań mających na celu poprawę efektywności pracy zespołu,
- monitorowanie wyników pracy podległego zespołu i ich raportowanie.
Wymagania
doświadczenia w zarządzaniu zespołem sprzedażowym w Call Center,
znajomości procesu i technik sprzedaży oraz KPI w Call Center,
nastawienia na realizację celów sprzedażowych i odpowiedzialności za powierzone zadania,
orientacji na zapewnienie wysokiej jakości standardów obsługi klienta,
wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych,
umiejętności planowania i organizacji czasu pracy,
samodzielności, kreatywności, inicjatywy i zaangażowania.
Oferujemy
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym,
prywatną opiekę medyczną, pakiet MyBenefit, ubezpieczenie na życie,
zespołowe wyjścia i wyjazdy integracyjne,
miłą atmosferę oraz pracę z młodym, dynamicznie rozwijającym się zespołem,
szkolenie wstępne i wsparcie doświadczonej kadry.
Klauzule informacyjne
Aplikuj