młodszy specjalista Bochnia, pracownik biurowy Bochnia
Telefoniczna obsługa klienta dotycząca produktu Pracowniczych Planów Kapitałowych oraz umów ubezpieczenia na życie.
Bezpośrednia (w siedzibie Towarzystwa) obsługa klienta z zakresu obsługi zawartych umów ubezpieczenia na życie
- Prowadzenie telefonicznych badań ankietowych
- Obsługa zapytań klientów kierowanych na e-mail
- Aktualizacja danych osobowych klientów w systemach obsługowych
Wymagania
Mile widziane minimum roczne doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
Wysokiej kultury osobistej
Komunikatywności i umiejętności nawiązywania relacji
Zaangażowania w realizację wykonywanych zadań
Mile widziane wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów zaocznych
Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera i pakietu MS Office
Oferujemy
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Prywatną opiekę medyczną, możliwość wykupienia karnetu sportowego
Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (7:30-9:00)
Możliwość dojazdu „z” i „do” pracy firmowym autobusem
Zniżki na produkty ubezpieczeniowe
Zdobycie doświadczenia zawodowego w renomowanym Towarzystwie Ubezpieczeniowym
Klauzule informacyjne
Aplikuj