kierownik przychodni Bochnia, kierownik Bochnia, specjalista Bochnia
- odpowiedzialność za organizację pracy
- planowanie, kontrola, nadzór oraz realizacja budżetu kosztów (niemedyczne i medyczne)
- zarządzanie podległym zespołem (personel medyczny i niemedyczny) w tym rekrutacja, motywowanie, rozwój
- planowanie i nadzór nad strukturą i wyposażeniem
- odpowiedzialność za jakość świadczeń (medycznych i serwisowych) oferowanych klientom
- wdrażanie i monitorowanie standardów i procedur
- rozpatrywanie reklamacji pacjentów
- sporządzanie raportów i analiz z działalności podległego obszaru biznesu
- nadzór nad jakością oferowanych świadczeń (medyczną i serwisową)
- realizacja strategii rozwoju na lokalnym rynku świadczeń zdrowotnych we współpracy z innymi Kierownikami Centrów
Wymagania
min. 3 lat doświadczenia w zarządzaniu ludźmi
doświadczenie w pracy w branży usług, medycznej lub retail
znajomość pakietu Office ( w szczególności PowerPoint, Excel )
znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację
doskonałe umiejętności interpersonalne, łatwość nawiązywania kontaktu
umiejętności analizy danych i wyciągania wniosków
nastawienie na realizacje celów
odporność na stres oraz łatwość przystosowywania się do zmian, rozumienie zmian i praca z ludźmi w tym zakresie
Oferujemy
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
narzędzia niezbędne do pracy: laptop, telefon
realne możliwości awansu w strukturach firmy
elastyczny grafik
samodzielność, odpowiedzialność oraz decyzyjność
wspaniały zespół specjalistów zawsze chętny do współpracy :)
możliwość uczestniczenia w projektach rozwojowych, pilotażach wprowadzania usług, rozwiązań
możliwość uczestniczenia w szkoleniach
możliwość nadzoru nad większą ilością placówek
prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twoich bliskich
Klauzule informacyjne
Aplikuj