praca sekretarka Bochnia, praca recepcjonistka Bochnia, praca administracja Bochnia
redagowanie korespondencji, pism;
prowadzenie ewidencji dokumentów przychodzących oraz wychodzących;
rejestracja faktur w systemie;
koordynowanie przepływu dokumentacji oraz informacji;
współpraca z firmami kurierskimi;
organizowanie spotkań i obsługa gości (również zagranicznych);
organizowanie podróży służbowych Zarządu;
zamawianie materiałów i artykułów biurowych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania sekretariatu;
wykonywanie tłumaczeń z j. angielskiego na j. polski i odwrotnie;
wykonywanie innych obowiązków zleconych przez Zarząd.
Wymagania
wykształcenie min. średnie;
bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office) i urządzeń biurowych;
znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (w mowie i piśmie) - warunek konieczny;
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
wysoka kultura osobista;
umiejętność zarządzania czasem pracy i wyznaczania priorytetów;
umiejętności interpersonalne.
Oferujemy
zatrudnienie w stabilnej firmie;
pracę w miłej atmosferze;
umowę o pracę.
Klauzule informacyjne
Aplikuj